HTML

Karibi Arany

Az óperenciás tengeren túl

Bejegyzések

Friss topikok

  • szAida: Irigykedve olvasom soraid. Jó munkát, kellemes időtöltést! (2013.01.02. 09:48) 2012.12.19. A mese folytatódik
  • karibiarany: Lehet, de volt óraátállítás, és itt különben is lassabban telik az idő. (2012.03.29. 00:06) Tizenharmadik nap: Hosszú hajóút északra
  • karibiarany: @swiss watch: Hajóztunk, nem volt netem, de folyamatosan írtam a naplót. Most megy fel frissítés. (2012.03.21. 03:14) Fotók
  • csizmazo: Hi Aurum! Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itth... (2012.03.18. 16:07) Negyedik nap: Éjszakai eső

2013.02.11. Customer Service

2013.03.07. 17:50 karibiarany

Mára csak egy rövid szösszenet jut. Juliska mama megkért, ha jövök visszafelé a konditeremből, hozzak neki pár dolgot a boltból, úgyis útba esik. Többek között olíva olajt. Miklóssal edzés után beugrottunk a Pavillionsba, ahol van egy Vons áruház, az egyik helyi tecsó. Az olajok között a Bertolli akciós volt, buy 1 get 1 free, egyet fizet, kettőt kap. Három fajta, leemeltem két különbözőt, egy extra szűz és egy normál változatot. Nem olcsó, 11.99 a literes, de kettőért már elfogadható, a többi olaj is 8-10 dollár. A kasszánál fizetés után átfutottam a blokkot és láttam, hogy nem vonták le a végén az ajándékot, kevés a kedvezmény. A hiba okára is rájöttem gyorsan, én néztem be, az extra szűz 12.99, más az ára, nem vonta össze a gép. Visszamentem megnézni, és tényleg, bár arra is van akció, plusz a harmadik, a light változat 11.99, vagyis olyat kellett volna vennem, hogy megfeleljen a get 1 free feltételnek. Megjegyzem, vannak olyan akciók is, különböző árú termékek esetén, hogy az olcsóbbik az ingyenes, akkor is összevonható, de ez nem olyan.

Egy próbát azért megér, mert így viszont a 25 dollár sok a két olajért. Vázolom a pénztáros srácnak a helyzetet, segítőkész, azonnal visszamegyünk a polchoz. A drágábbik olaj előtt volt egy külön mobil display konzervekkel, ez takarta a drágább árcímkét, ezért nem vettem észre, de természetesen én néztem be, nincs is ezzel gond. Megérti a helyzetet, megkérdezi a műszakvezetőt. Rövid konzultáció után megszületett az ítélet.

Mivel az áruház tévedett, ezért sűrű elnézések közepette visszaadják mindkét olaj árát, már a kezembe is nyomja a srác a storno blokkot és a 25 dollárt, valamint fájdalomdíjként a 2 olajat is megtarthatom! Hiába mondom, hogy én néztem be, dehogy akarom a felelősséget rájuk tolni, hozok két egyforma olajat és kifizetem az akcióval, ezt nem fogadják el. Ha a bolt tévedett, akkor ingyen volt a vásárlás, ez a szabály, a vevőnek mindig igaza van, have a good evening!

Hofi azt mondta régen, nem lehetne átvenni a haldokló nyugattól legalább azt, ami jó? A kérdés még aktuális, úgy érzem!

Szólj hozzá!

Címkék: Orange County

A bejegyzés trackback címe:

https://karibiarany.blog.hu/api/trackback/id/tr25121806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása