HTML

Karibi Arany

Az óperenciás tengeren túl

Bejegyzések

Friss topikok

  • szAida: Irigykedve olvasom soraid. Jó munkát, kellemes időtöltést! (2013.01.02. 09:48) 2012.12.19. A mese folytatódik
  • karibiarany: Lehet, de volt óraátállítás, és itt különben is lassabban telik az idő. (2012.03.29. 00:06) Tizenharmadik nap: Hosszú hajóút északra
  • karibiarany: @swiss watch: Hajóztunk, nem volt netem, de folyamatosan írtam a naplót. Most megy fel frissítés. (2012.03.21. 03:14) Fotók
  • csizmazo: Hi Aurum! Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itth... (2012.03.18. 16:07) Negyedik nap: Éjszakai eső

2012.12.31. Szilveszter

2012.12.31. 12:42 karibiarany

A blog fotóit itt találjátok:https://picasaweb.google.com/aurum.hu/KaribiAranyVenezuela#

Rég nem jelentkeztem, de megnyugtatok mindenkit, nem vesztem el, nem raboltak sem el, sem ki.

Apropó, összeismerkedtünk itt egy magyar sráccal, Imivel. Rendszeresen jár ide, a napokban ment haza. Háromszor rabolták ki Caracasban fegyverrel, míg ott volt. Nem kispályások, géppisztolyos suhancok. Nem véletlenül van Caracas a világ legveszélyesebb városainak élbolyában. Szerencsére Margarita üdülősziget, erre jobban odafigyelnek, itt nem jellemző a fegyveres rablás. Megnyugtató.

Szóval, nem jelentkeztem egy hétig, pedig történt pár dolog. Pár napja a tengerben beleléptem  valami tüskés vacakba, két helyen megvágta a talpam, plusz telement tüskével, két napig sántikáltam. Elvileg homokos tengerpart, gyakorlatilag is, de itt-ott megbújnak váratlan dolgok.

Megérkeztek a többiek is 27-n. Emiatt szobát kellett váltanunk, Henrikkel átkerültünk egy másik szobába, amit most építettek, ennek az építési forgalmát, zaját viseltük, mióta itt vagyunk. Ez már lényegesen jobb szoba, mint a korábbi volt, persze drágább is. A nagyobb baj, hogy ide már nem látszik a hotel wifije, nincs internet. Ahhoz mindig le kellett menni a portára.

Ettől még tudtam dolgozni, összegyűjtöttem mindig, mit akarok googlezni, aztán időnként lementem és megnéztem a keresett dolgokat, de nehézkes így nagyon. Pár napja egy helyi ismerősünk ment Porlamarba és sikerült megkérni, segítsen újra nekifutni a mobilnet vásárlásnak. Ami végül sikerrel járt, a spanyol tolmáccsal felvértezve már vettük ezt az akadályt.

Jött persze újabb. A csodálatos iPhone nem hajlandó megosztani a netet az itteni kártyáról. Hogy ennek mi az oka, nem tudjuk biztosan, de eltűnt a menüből a személyes hozzáférési pont bekapcsolásának lehetősége. Egy napig próbálkoztam megoldást találni rá, de nem sikerült. Valószínűleg az a probléma , hogy a Digitel nem hivatalos iPhone forgalmazó, így a telefon nem működik vele teljes értékűen. A társaságban lévő androidos Samsungokkal nincs ilyen gond. Végül elő kellett venni a régi, még Windows Mobile rendszerű telefonomat és azon keresztül sikerült a netet megosztani a laptopommal.

Az elmúlt napokba dolgoztam, még a szobából is alig jártam ki. Pedig itt már javában zajlik a szilveszteri forgatag, petárdáznak folyamatosan. Nem gyerek petárdákkal, itt komolyan veszik a durrogtatást, az ablakok beleremegnek, akkorákat szólnak. Amire beindulnak az autóriasztók, természetesen, és vinnyognak percekig. Amikor abbahagyják, újabb petárda és kezdődik minden újra.

Tegnap már nagy mozgáshiányom volt, a délelőtti meló után lementem a srácokkal a partra, kicsit kiteozni. Eleinte nem volt jó szél, gyenge volt, csak kínlódtam a leeső ernyővel. Végül beindult, mentem, mint a gyorsvonat, akkor meg már sok volt a 14-s ernyő, de a másikat nem hoztam le. Tamás barátnője, Edit is vízre szállt 12-s ernyővel, ami az ő súlyához még jobban túlméretes volt, mint nekem a 14, el is indult rögtön lefelé, nem tudta tartani a magasságot. Tamás és Henrik szaladtak menteni, csónakért, mert jó mélyen elesett, elhagyta a deszkát és nem bírt érte visszamenni. Szóval van itt móka, kacagás. Mentem még egy kört én is, aztán összepakoltam és visszajöttem. Már este éreztem, de mára nyilvánvalóvá vált, jó kis izomlázam van a lábamban, küzdős volt a tegnapi nap.

Ma, szilveszter lévén, kicsit visszább veszem a munkát. Még nincs lefixált esti programunk, de nem kell elkapkodni, van plusz 5 és fél óránk otthonhoz képest. Henrik kaszinóba szeretne menni, a többiek valami diszkót keresnek, én meg majd csapódok valahová. Legrosszabb esetben veszek egy üveg pezsgőt, meg egy csomag virslit, aztán majd elleszek itt a hotelban, meg a parton.

Apropó, Porlamarban, a telefonkártya beszerzése után shoppingoltunk kicsit. A virslik, kolbászok között találtunk igazi debrecenit is, raktam fel róla fotót.

Fotókkal kicsit el vagyok maradva, sajnos. Ha lemegyek a partra, általában kiteozni indulok, oda nem viszek fényképezőgépet, a szobából pedig nem sok mindent lehet fotózni. Kirándulni innen nem nagyon van hová, így ezek a fotók is hiányoznak. Majd Los Roquezen igyekszem pótolni.

Boldog új évet!

Szólj hozzá!

Címkék: Venezuela Karib-tenger Kitesurf

A bejegyzés trackback címe:

https://karibiarany.blog.hu/api/trackback/id/tr394989139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása