HTML

Karibi Arany

Az óperenciás tengeren túl

Bejegyzések

Friss topikok

  • szAida: Irigykedve olvasom soraid. Jó munkát, kellemes időtöltést! (2013.01.02. 09:48) 2012.12.19. A mese folytatódik
  • karibiarany: Lehet, de volt óraátállítás, és itt különben is lassabban telik az idő. (2012.03.29. 00:06) Tizenharmadik nap: Hosszú hajóút északra
  • karibiarany: @swiss watch: Hajóztunk, nem volt netem, de folyamatosan írtam a naplót. Most megy fel frissítés. (2012.03.21. 03:14) Fotók
  • csizmazo: Hi Aurum! Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itth... (2012.03.18. 16:07) Negyedik nap: Éjszakai eső

2013.01.26. Társaságot kaptam

2013.02.10. 19:36 karibiarany

A blog fotóit a https://picasaweb.google.com/aurum.hu/KaribiAranyStLucia címen találjátok.

 

Eredetileg két hétre foglaltam szállást, de meghosszabbítottam egy héttel. Ma érkeznek Berciék, egy 15 fős kájtos társaság. Eddig csak dolgoztam, nem mentem le kájtozni, de ha itt lesznek, akkor szeretnék egy kis időt a vízen is tölteni velük.

A taxikat leszerveztem, ekkora csapat kájtokkal együtt nem kis terjedelem, három kisbusszal megyünk a repülőtérre. Igaz nem kell messzire menni, ide látszik a repülőtér, de gyalog átcipelni a bőröndöket mégis fárasztó volna.

A gép két bő óra késéssel érkezik, felszálláskor az egyik utas rosszul lett, emiatt vissza kellett fordulni a gépnek a kifutópályáról. Végül csak megérkeztek rendben, elfoglalták a szobákat, belaktuk az egész házat. Bár van még üres szoba, de csak mi vagyunk itt.

Berciék három hétig maradnak, én 10 nap múlva tovább állok, megyek Californiába, Los Angeles-be. Jegyem még nincs, de majd kerül még az is. Az elkövetkező pár napban kicsit több időt próbálok a kájtra szánni, remélem eljutunk kirándulni is. Autót nem béreltem, úgysem mozdultam ki messzire. A szállás tulajdonosa kölcsön adott egy mountain bike-ot, azzal jártam be a környéket eddig, olcsóbb és sportosabb.

Este welcome party, megünneplem, hogy társaságom is került. 

Szólj hozzá!

Címkék: Karib-tenger Kitesurf St. Lucia

A bejegyzés trackback címe:

https://karibiarany.blog.hu/api/trackback/id/tr305073159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása