HTML

Karibi Arany

Az óperenciás tengeren túl

Bejegyzések

Friss topikok

  • szAida: Irigykedve olvasom soraid. Jó munkát, kellemes időtöltést! (2013.01.02. 09:48) 2012.12.19. A mese folytatódik
  • karibiarany: Lehet, de volt óraátállítás, és itt különben is lassabban telik az idő. (2012.03.29. 00:06) Tizenharmadik nap: Hosszú hajóút északra
  • karibiarany: @swiss watch: Hajóztunk, nem volt netem, de folyamatosan írtam a naplót. Most megy fel frissítés. (2012.03.21. 03:14) Fotók
  • csizmazo: Hi Aurum! Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itth... (2012.03.18. 16:07) Negyedik nap: Éjszakai eső

2013.01.15. Caracas

2013.02.07. 20:06 karibiarany

A blog fotóit itt találjátok:https://picasaweb.google.com/aurum.hu/KaribiAranyVenezuela#

Az út kevesebb, mint egy óra, de így is este tíz van, mire leszállunk. Forgalom már alig van a repülőtéren, a csomagok gyorsan megérkeznek. Közben már bentről próbálom megtalálni, vár-e valaki, hol lehet a taxisofőr, de ahogy vártam, sehol nincs.

Kijutok a batyummal, végigjárom a várót, de sehol a megrendelt sofőr. Végül az egyik srác kezében meglátok egy táblát a transzfer hotel, a La Parada nevével. Nm rám vár, nem vagyok rajta a listáján, de a busz úgyis a hotelba megy, elvisz. A recepción sem tudnak rólam, ezen már nem csodálkozom. Szerencsére azonban amikor kifizettem az utazási irodának, adtak róla egy visszaigazolást, ezt bemutatom. Sajnos már itt is ismerik az irodát, sok baj van velük, de elfogadja a hölgy, majd ők leverik rajtuk a hotel költségét, így fél óra ügyintézés után végül szobához jutok. Elég késő van, lefekszem. Bízom benne, hogy a holnapi repülőjegyem is rendben lesz, vagy találok valami megoldást.

Szólj hozzá!

Címkék: Venezuela Karib-tenger P&P Karibientours Kitesurf

A bejegyzés trackback címe:

https://karibiarany.blog.hu/api/trackback/id/tr905068257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása