HTML

Az óperenciás tengeren túl

Bejegyzések

Friss topikok

• szAida: Irigykedve olvasom soraid. Jó munkát, kellemes időtöltést! (2013.01.02. 09:48) 2012.12.19. A mese folytatódik
  • karibiarany: Lehet, de volt óraátállítás, és itt különben is lassabban telik az idő. (2012.03.29. 00:06) Tizenharmadik nap: Hosszú hajóút északra
  • karibiarany: @swiss watch: Hajóztunk, nem volt netem, de folyamatosan írtam a naplót. Most megy fel frissítés. (2012.03.21. 03:14) Fotók
  • csizmazo: Hi Aurum! Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itth... (2012.03.18. 16:07) Negyedik nap: Éjszakai eső

2013.01.09. Repülünk végre

2013.01.11. 15:55 karibiarany

A blog fotóit itt találjátok:https://picasaweb.google.com/aurum.hu/KaribiAranyVenezuela#

Kicsit hűvös volt az éjjel, fújt a szél, de azért jót aludtunk a parton. Persze nem mondom, hogy teljesen kipihentük magunkat. Találtunk két kényelmes nyugágyat az egyik beach barban, ott aludtunk. Volt villany, a telefonokat fel tudtuk tölteni, ennyi pénzért ez megfelelő ellátás.

Fél óra van az indulásig, felmegyünk a többiekhez a szobába, előkészítjük a csomagjainkat. Ami csak annyiból áll, hogy ruhát váltunk és kihúzzuk az előtérbe, mert nem pakoltunk ki semmit. Az Izabel által leszervezett taxit pontosan érkeznek. Egy nagyobb autóba berakjuk az összes kájtot, oda még be is férünk Henrikkel ketten. A többiek a kisebb csomagokkal külön autóval jönnek. Együtt indul a konvoj, ami gyorsan a reptérre ér. Időben itt vagyunk, nincs is nagy sor az LTA társaság check-in pultjánál, de ezért nem végzünk gyorsan. Itt látjuk, miért kell ilyen korán kimenni. Hiába állnak a pult mögött hárman, négyen, a beszállítás csak lassan halad. Nincs kapkodás, no stress. Az extra súlydíjakat sokáig számolják, míg kijön végre. Már csak a reptéri illeték marad, amit külön irodában kell fizetni, 45 Bolivár fejenként.

Bő egy óránk van a gép indulásáig. Öt perc alatt bejutunk a váróba, mint mondtam, a biztonsági ellenőrzés csak jelképes. Itt nincs az a sok korlátozás, mint Európában, a folyadékokkal, motozással, cipőlevétellel. A csomag átmegy a szalagon, az ember a kapun, mi azért be van kapcsolva. Henrik tesztelte, az aprópénzt megtalálta a zsebében.

Leülünk a váróban. A gép először fél órát késik, de később már egy óra lesz belőle. A gép megérkezett, de hosszasan pakolják ki és tankolják. Nem baj, időnkbe belefér, és már itt vagyunk, nem késsük le. A váróban feltöltjük a telefonokat a bőségesen rendelkezésre álló konnektorok egyikéből, internetezünk, a csajok shoppingolnak, múlatjuk az időt.

Végül csak eljön a beszállás ideje, szabad ültetés, aki kapja, marja alapon. A mi kilenc jegyünkkel sikerült ma is teletölteni a 45 személyes gépet. Keressük a leendő kiránduló társakat, mert a reptéren nem találkoztunk a szervezővel. Reméljük a cél állomáson kiderül, kikkel megyünk hajókázni, jó volna nem lemaradni.

A lényeg, repülünk!

Szólj hozzá!

Címkék: Venezuela Karib-tenger Kitesurf Los Roques

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.