HTML

Karibi Arany

Az óperenciás tengeren túl

Bejegyzések

Friss topikok

  • szAida: Irigykedve olvasom soraid. Jó munkát, kellemes időtöltést! (2013.01.02. 09:48) 2012.12.19. A mese folytatódik
  • karibiarany: Lehet, de volt óraátállítás, és itt különben is lassabban telik az idő. (2012.03.29. 00:06) Tizenharmadik nap: Hosszú hajóút északra
  • karibiarany: @swiss watch: Hajóztunk, nem volt netem, de folyamatosan írtam a naplót. Most megy fel frissítés. (2012.03.21. 03:14) Fotók
  • csizmazo: Hi Aurum! Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itth... (2012.03.18. 16:07) Negyedik nap: Éjszakai eső

Negyedik nap: Éjszakai eső

2012.03.18. 11:56 karibiarany

Eredetileg itt a dzsungel túra szerepelt volna, de el kell mesélnem a hajnali esőt. Ami eddig volt, az csak kis csöpörgés. Ma hajnalban viszont kaptunk egy igazit, rendesen ömlött. Szokás szerint kinn alszom a fedélzeten, itt sokkal jobb a levegő, mint lenn, a fedélközben. A felhőszakadás egy pillanat alatt indult, de nem ébredtem fel rá igazán, csak azt éreztem, hogy folyik a víz a lábamra. Szerencsére a tat felől jött a szél és arról hosszabb az árnyékoló ponyva, így nem folyt be nagyon. Rutinosan felhúztam a lábammal a szivacs végét, hogy az se ázzon meg és nyugodtan aludtam tovább.

A többiek, hogy ne folyjék be a víz, behúzták az ablakokat és a decket, de ettől meg olyan fülledt levegő lett odalenn, hogy hiába a korai idő, lassan mindenki előbújik. Csak a fiatalok vannak jól el az orrkabinban.

Az eső, ahogy jött, úgy el is ment, talán ha egy negyed órát tartott. A kiteregetett törölközőket kimosta alaposan. Norbi kirohant ugyan összeszedni, arra ébredtem, hogy a csipeszeket pakolja vissza az asztalba, de akkor már késő volt. Csak nézte, hogy én sem az esőre, sem arra nem ébredtem fel, hogy feljött a fedélzetre. Olyan jó levegő van, az esőnek is finom az illata, hogy igazán jót lehet aludni közben.

Ez talán szűk két órája volt, közben megvirradt, az ágyamból néztem. Kialudtam magam, lementem a laptopért, hú, mi van ott lenn! Levegő alig, fojtó pára. Eddig engem sajnáltak, hogy nekem nem jutott kabin, mostanra viszont lett pár irigyem, azt hiszem J

Míg írom a blogot, látom, tegnap este is volt elázás, pedig akkor még nem esett. Elfogyott minden. Igazi paradicsom ez az alkeszeknek, a sokat emlegetett mindent feloldó 80-s karibi rumból itt egy üres literes üveg, nyakán a címke, 30 EC. Kilencven forint körül van most az árfolyam.  

Az eső előhozta a halakat is, itt fürdenek körülöttem. Vannak közöttük méretes példányok, ma elő kellene venni a pecabotot és kifogni a vacsorának valót. Ricsi rendszeresen szokott pecázni, és a fogást konzerválni. A tegnapi előétel is a saját olajban konzervált tonhalából volt. Halbefőtt.

Fél hét, nyit a kávézó. Besétálok, és egy kávé mellett feltöltöm az irományom.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://karibiarany.blog.hu/api/trackback/id/tr624323577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csizmazo 2012.03.18. 16:07:42

Hi Aurum!
Pitta most végzett nálam irány az Arany Hacienda. Gondoltam én is blogozok neked az itthoni fejleményekről, de lemondtam róla. Hajóról is készíts egy egész alakos képet, az eddigi élmények izgalmas képet festenek le a kalandokról. Hajrá!!!
süti beállítások módosítása